Existuje nějaké možné spojení mezi gama zábleskem a rychlými záblesky rádia?
Mohammad Zain Abbas
2016-12-24 12:23:00 UTC

Fyzická podstata Fast Radio Burst ( FRBs ), nový typ kosmologických přechodů objeveno nedávno, není známo. Bylo navrženo, že FRBs lze vyrobit, když rotující supromasivní neutronová hvězda ztratí odstředivou podporu a se zhroutí do černé díry .

Zde navrhujeme, aby k takovým implozím mohlo dojít u supromasivních neutronových hvězd krátce (stovky až tisíce sekund) po jejich narození, a pozorovací podpis těchto implozí mohou být pozorovány v rentgenových dosvitech některých dlouhých a krátkých záblesků gama záření ( GRBs ).

Na tomto obrázku bude malá část FRB fyzicky připojena k GRBs . Existuje nějaké možné spojení mezi záblesky gama záření a rychlými záblesky rádia ??

kdo je „my“? pokud je váš návrh zkopírován z článku, bylo by užitečné mít na něj odkaz. Může poskytnout nejlepší aktuální odpověď na vaši otázku
Rádi byste se podívali na http://adsabs.harvard.edu/abs/2017arXiv170102370M z dnešního AstroPH!
Jeden odpovědět:
Volodymyr Savchenko
2017-03-07 14:50:27 UTC

Existuje předběžná detekce GRB současně s FRB, DeLaunay et al 2016. Pokud je to pravda, znamenalo by to, že alespoň některé FRB mají stejný původ jako některé GRB.

Před a po této předběžné detekci bylo navrženo teoreticky mnoho možností. Prozatím všechny zůstávají docela spekulativní a je zapotřebí dalších pozorování (a plánovaných). U některých vybraných modelů by mohlo být zajímavé prozkoumat citace tohoto článku nebo jeho odkazy.